Kartka z kalendarza - czerwiec 2017

To była długa zima. Jeszcze w maju sypnęło śniegiem. Wydawało mi się, że chodzę w zimowej kurtce okrągły rok. Na szczęście mamy czerwiec! Uff! Temperatury przekraczają już 26 stopni, drzewa zazieleniły się tak, że za oknem widzę tylko tony liści. Nie mogłam się już doczekać słonka, miałam dosyć wiatru i śniegu. Jedna nogą jestem już na urlopie i zupełnie nie mogę się skupić na pracy. Moje dziewczyny też już odliczają dni do wakacji i ostatni raz w tym roku szkolnym skorzystają z kalendarza. Póki co mamy początek miesiąca, więc zapraszam do pobrania czerwcowej karteczki :) Zaplanowaliście już wakacje?




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Wszystkie prawa zastrzeżone. Zabrania się kopiowania i wykorzystywania tekstów zawartych na tej stronie bez wiedzy i zgody autora. Wszelkie teksty, jeśli nie zaznaczono inaczej są własnością intelektualną autora strony"